22 June 2010

3 x Avon Nailwear, 1 x Avon Nailwear Pro, część II

Podobnie jak przy poprzedniej czwórce, zdjęcie z flashem trochę przekłamało kolory, ale w świetle dziennym jakoś w ogóle nie mogę ich uchwycić, właściwe odcienie zobaczycie na paznokciach. Nie bez powodu avonowe lakiery podzieliłam na dwie grupki w ten sposób - te cztery dużo bardziej przypadły mi do gustu. Jest tu też jeden lakier w nowej wersji, czyli Avon Nailwear Pro i na jego podstawie stwierdzam, że ta nowa wersja jest znacznie ulepszona (choć z tego, co słyszałam, i tak zdarzają się w niej buble). Star to typowa perełka, Mystic i Rave to metaliki (uwieeelbiam!), a Real Red to najzwyklejsza krwista czerwień. Jakieś specjalne życzenia, który z nich chcecie w szczególności zobaczyć? Ja osobiście uwielbiam je wszystkie, co widać choćby po zużyciu - Stara zostało np. 1/3 buteleczki, co jest dla mnie ewenementem, bo nigdy nie udało mi się zużyć lakieru w takim stopniu, a to spora buteleczka - 12ml. ;)

3 comments:

  1. star / rave/ mystic i na koniec real red :>

    ReplyDelete
  2. Star i Mystic mam już odfocone, więc wrzucę potem pewnie Stara. :) Oba uwielbiam!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails