25 June 2010

Moja letnia kolekcja ;)

Letnia kolekcja, czyli moje ostatnie zakupy - 3 lakiery z Wibo Express Growth (3,79zł za sztukę) i 2 z Essence (6,99zł za sztukę), w tym jeden z limitowanki Crazy About Colour. Zdjęcie niestety wyszło jak wyszło, jest robione z flashem, bo na takim w świetle dziennym widać jeszcze mniej. Do tej pory z tych lakierów używałam tylko Essence The one and Only i jestem bardzo zadowolona. To ładna, jasna lawenda, a ja uwielbiam takie fiolety. Jeszcze jaśniejszą jej wersją jest Wibo, nr 67 - choć tu wyszedł na niemal biały. 304 to kolor, który mi kojarzy się z czerwoną pomarańczą, 126 z kolei ze zwykłą pomarańczą. Crazy me z Essence to typowa, morska zieleń, która też od dawna mnie korciła. Ogólnie na stronce tej firmy widziałam kilka limitowanek, które (jak już wejdą na polski rynek...) przysporzą mi większej ilości lakierów, np. limitowanka Into the Wild - na cztery lakiery, jakie będzie zawierać, trzy MUSZĘ mieć ;)
Na razie pytanko - który z tej piątki chcecie zobaczyć w pierwszej kolejności? :)

11 comments:

  1. chyba mam ten 67, mam tez zielony i jasnozolty - ten 126 mi sie bardzo podoba i na pewno kupię. Aż dzisiaj pomaluję sobie paznokcie zielonym wibo przypominającym mi trochę jade is the new black;)

    ReplyDelete
  2. myślałam, że ten z Wibo to bały i już chciałam pisać, że ten bo się czaję na jakąś biel ;)
    To może pomarańczowy ;->

    ReplyDelete
  3. Sabbatha, czyli chcesz zobaczyć 126? :)
    Colour, jest bardzo jaśniutki, więc i zwolennikom bieli powinien się spodobać ;)

    ReplyDelete
  4. No i się doczekalam! Fajne letnie kolorki, ciekawa jestem jak te wibo sie sprawuja a jeden podobny essence mam. Nad tym crazy dlugo dumalam w drogerii ale jednak nie wzielam. Takze Orlico do malowania!

    ReplyDelete
  5. widziałam już u AgiBJ ale u Ciebie też chętnie zobaczę:)

    ReplyDelete
  6. a nie, ja mam 125 i 157 (biel z różowym połyskiem i rozbielona żółć) i zielony 138 który dzisiaj wrzucę na bloga

    ReplyDelete
  7. Czyli na pierwszy ogień pójdzie 126 :)

    ReplyDelete
  8. 126 już na pazurkach, jutro w lepszym świetle zrobię zdjęcie. :)

    ReplyDelete
  9. Z chęcią zobaczę ten morski,jak można :)

    ReplyDelete
  10. mi też bardzo podoba się ten morski :D dzięki Tobie dowiedziałam się, że wibo ma takie fajne i tanie kolorki. pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails