15 June 2010

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear - Jungle Orchid

Kolej na trzeci lakier od Sally Hansen. Tym razem pomalowałam paznokcie kolorem Jungle Orchid. Miałam nadzieję, że będzie kryjący, jednak wydaje się to niewykonalne, żeby uzyskać przy tym lakierze całkowite krycie. Daje jednak przyjemny, delikatny efekt, mi osobiście kojarzący się z różowym lukrem. Ogólnie nie przepadam za różowościami, co wie każdy, kto mnie choć trochę zna, ale ten kolorek coś w sobie ma. Daje perłowy efekt, mieniący się na zielono, żeby nie było zbyt słodko - i pewnie właśnie to mi się w nim najbardziej podoba. Nakłada się bardzo łatwo, bez jakiegokolwiek brudzenia skórek dookoła (pierwszy chyba raz nie musiałam czyścić ich po pomalowaniu paznokci), szybko schnie, ma odpowiednią konsystencję i długi, wygodny pędzelek. Na zdjęciach po 3 warstwy w świetle dziennym. Pryskane tylko sprayem wysuszającym, on jednak nie daje żadnych wizualnych efektów, niemniej polecam, bo swoje zadanie spełnia genialnie - paznokcie są niemal od razu suche. Ja używam spray'u z Avonu z Nail Experts.
Zachęcam do obserwowania bloga :)

13 comments:

  1. A ile kosztuje taki spray z Avonu?

    ReplyDelete
  2. W katalogu 9 - 14,90zł.
    Cena regularna - 23,00zł.
    Nie taki najtańszy, ale uważam, że naprawdę godny polecenia :)

    ReplyDelete
  3. Zakładać bloga czy nie zakładać :D

    Ale wylądowałaś za to w bookmarkach:D

    ReplyDelete
  4. Zakładaj, zakładaj, nikt nie każe prowadzić go w nieskończoność ;)

    ReplyDelete
  5. chyba założę, tylko na spokojnie. I poćwiczę angielski, bo postaram się chociaż ciut dwujęzycznie pisać (odmóżdżam się nie używając angielskiego nigdzie :D)

    ReplyDelete
  6. Można zainstalować na blogu tłumacza Google, tłumaczy całkiem nieźle :) Mam go na postcrossingowym blogu, zerknij, jeśli chcesz, może Cię wyręczy ;)

    ReplyDelete
  7. Wierzcie lub nie, ale po gorącej kąpieli ten lakier zszedł mi w jednym kawałku z paznokci. Jak odklejony tips. x.X

    ReplyDelete
  8. Lol, już chciałam zadeklarować chęć zakupu a tu czytam, że zszedł po kąpieli xD

    ReplyDelete
  9. http://spookynails.blogspot.com/2010/06/dobry-start-good-start.html :) zalozylam :D

    ReplyDelete
  10. pomalowałam mojej mamie paznokcie jasnomiętowym adosem i nałożyłam jungle orchid bo mi nie pasował do jej odcienia skóry i efekt jest REWELACYJNY. Popróbuj layeringu :)

    ReplyDelete
  11. O tak, do tego na pewno się nada, choćby na jakiś fiolet. A z Adosów jesteś zadowolona? Kupiłam kiedyś biały do frencha i masakra, lakier o konsystencji budyniu :o

    ReplyDelete
  12. to zależy.

    ados rosa mam fioletowy i jest przyzwoity, super kryje i ma fajny kolor.
    ados linerek jest spoko do konada, tak to nie wiem bo nie umiem sie tym ustrojstwem poslugiwac;d
    mialam dwa shimmerowe adosy i jeden mi masakrycznie odbarwil paznokcie (ale wiele zielonych lakierow tak robi) - ale był tez przyzwoity
    ten lond lasting dopiero kupilam i nie wiem, wyglada ok.

    Warto w sumie sprobowac, bo kosztuja niewiele ale mysle ze jest duzo lepszych lakierow jak np. golden rose. tylko seria long lasting wyglada na lepsza :)

    ReplyDelete
  13. O...
    O firmie niby słyszałam sporo dobrego... Poważnie, paznokcie (lakier na nich) nie wytrzymał kąpieli?

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails