05 August 2010

Wibo Extreme Nails - 39

I present the first polish of a new Wibo's collection. I bought this one at first, after long hesitation in choosing. The color is a beautiful shade between navy blue and purple, so-called blurple. It reminds me of blueberries (I love them!). It is creamy, very easy distributing on the nails, the two layers are sufficient, but rather quite thick. In the pictures I have two thin layers and you can still see the clearances on the smallest finger. It does not create streaks, bubbles or any such surprises. As for me, it scores a bull's eye. Unfortunately it has one large flaw - durability. Keeps on the nails two days, then it makes chipping. A pity, because I think it is a beautiful color. It is a little more purple than in the photos, but really slightly. Anyway, I loved it already.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prezentuję pierwszy z lakierów z nowej kolekcji Wibo. Ten kupiłam sobie na początku, po długim wahaniu przy wyborze. Kolor to piękny odcień pomiędzy granatem, a fioletem, tak zwany blurple. Kojarzy mi się z jagodami (uwielbiam je!). Jest kremowy, bardzo łatwo rozprowadza się na pazurkach, wystarczą dwie warstwy, ale raczej dość grube. Na zdjęciach mam dwie cienkie i na najmniejszym palcu widać lekkie prześwity. Nie tworzy smug, pęcherzyków ani żadnych takich niespodzianek. Jak dla mnie, jest to strzał w dziesiątkę. Niestety ma jedną sporą wadę - trwałość. Trzyma się na paznokciach dwa dni, potem są już odpryski. A szkoda, bo kolor uważam za przepiękny. Jest trochę bardziej fioletowy niż na zdjęciach, ale nieznacznie. Tak czy owak, już go pokochałam.

14 comments:

  1. mam lakier z tej serii tylko ,że szary...ja nakładam raczej trzy warstwy ,robia się pęcherzyki(nigdy wczesniej nie miałam z nimi doczynienia ,zaobserwowałam to dopiero przy tym lakierze) a trzyma się rzeczywiscie krótko ,na drugi dzień musiałam zmyć...co nie zmienia faktu ,że kolor mi się bardzo podoba bo to chyba jedyny szary lakier bez żadnych drobinek jaki spotkałam :)

    ReplyDelete
  2. Szary o jakim numerku? Też mam jeden. :)

    ReplyDelete
  3. Ja mam 65, też bez żadnych drobinek, niedługo tu wrzucę :)

    ReplyDelete
  4. może mi sie wyjątkowo trafił 'z pęcherzykami' :) musze spróbowac innych kolorów

    ReplyDelete
  5. Poszukaj w kilku Rossmannach - byłam w trzech i w każdym jest zupełnie inny asortyment.

    ReplyDelete
  6. Kochana, trzeba jeszcze mieć te inne Rossmanny ;)

    ReplyDelete
  7. Jak chcesz mogę Ci go kupić i wysłać :)

    ReplyDelete
  8. Dzięki za propozycję, ale nie jestem pewna czy musze go mieć ;)

    ReplyDelete
  9. świetny kolor. Zapoluję na taki sam ;)

    ReplyDelete
  10. wow ;) dzięki Tobie wiem jaki mam sobie lakier kupić, wiem że raczej będzie dobry!

    ReplyDelete
  11. Cieszę się, że pomogłam w decyzji ^^

    ReplyDelete
  12. Szkoda, że z jakością nie poszaleli bo kolory przepiękny, również ten - taki nietypowy fiolet!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails