25 September 2010

Her Majesty - my mom and her nail art

The other nail art made with Golden Rose Fantastic Color - 128, a few months ago on my mom's nails. She has got really work-worn hands and cuticles, as you can see, so it was sooo hard to paint them without problems... And it still doesn't look too beautiful. This nail art reminds me something royal, dignified. I used Golden Rose Fantastic Color - 128 as a base, Konad plate No. m73 and Essence Eclipse TE - 04 Hide, Bella, hide for stamps. Do you like this effect?
I've just added new gadget - the list of top commenters - are you able to beat Sabbatha's score? ;)
~~~~~~~~~~
Jeszcze jeden manicure robiony z użyciem Golden Rose Fantastic Color - 128 jakiś miesiąc temu na paznokciach mojej mamy. Ma bardzo zniszczone dłonie, skórki i paznokcie od pracy, jak zresztą widzicie, trudno było pomalować je tak, żeby wyglądały ładnie. A i tak nie wyszły zbyt pięknie... Ten manicure kojarzy mi się z czymś królewskim, dostojnym. Użyłam Golden Rose Fantastic Color - 128 jako bazy, płytki Konad nr m73 i Essence Eclipse TE - 04 Hide, Bella, hide do wzorków. Podoba Wam się końcowy efekt? Dodałam dziś nowy gadżet - lista najaktywniejszych komentatorów - jesteście w stanie pobić rekord Sabbathy? ;)

7 comments:

  1. na krótkich paznokciach ten wzorek też fajnie się prezentuje. Mi sie ogólnie podoba :)

    (ps. nie spodziewałam się, że znajdę się w rankingu często komentujących heh xD )

    ReplyDelete
  2. mimo iż nie przepadam za czerwonymi pazurkami ten mani mi się podoba, nawet bardzo :)
    muszę się zaopatrzyć w zestaw do robienia wzorków :)

    ReplyDelete
  3. @TheRedRibbon

    a no. ja też bym musiała jakiś sobie zakupić bo to prosty, szybki a zarazem efektowny sposób ozdobienia paznokci ;)
    I dzięki Orlicy mogę sobie zobaczyć jak się poszczególne wzorki prezentują, później będę wiedziała jaki ewentualnie wybrać :D

    ReplyDelete
  4. love this manicure!
    Follow me and ill follow you!
    http://toesthattwinkle.blogspot.com/
    (i just started and could use some followers!)

    ReplyDelete
  5. @miko Też go bardzo lubię :) A co do listy - Polek mam mniej, ale więcej komentują, za to dziewczyny z zagranicy rzadziej, ale jest ich krocie ;)
    @TheRedRibbon Polecam, warto ;)
    @miko Polecam się na przyszłość :D
    @M 2011 Thanks :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi sie ten subtelny efekt wzorku, który chyba robi sie widoczny w zależności od padającego światła u_u boski! I nie przypuszczałam, że lakier z Essence da taki fajny efekt i wzorek będzie w ogóle widoczny ;)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  7. lucky you! my mom doesn't let me do her nails :P

    ps. that's my favourite konad pattern

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails