01 November 2010

Oriflame - Pearly Purple

 I'm a bit disappointed with this polish. In the bottle, it looks like blueberry sorbet - yummy! But on the nails, it becomes... raspberry sorbet! Nice colour too, but for me this one in the bottle is much more beautiful, what do you think? And the name - where is that "pearly"? It's metalic/foil - contains silver shimmer. That's good, of course - I used to like some pearly polishes, but now - not really ;) I have three coats on my nails. Polish is quite fastdrying, but it's hard to paint with it - consistency is really good, but the brush is too short and the top is too big - it covers the brush, you can't see what do you paint! In short words - plus for colour (although I'd prefer the blueberries ;)), plus for consistency, minus for using comfort. 
~~~~~~~~~~~
Jestem nieco rozczarowana tym lakierem. W buteleczce wygląda na pyszny jagodowy sorbet - mmm! Ale na paznokciach staje się... sorbetem malinowym! Też ładny kolor, ale jak dla mnie ten w buteleczce jest o wiele piękniejszy, jak uważacie? No i nazwa - gdzie jest to "pearly"? To metaliczny/foliowy lakier ze srebrnym shimmerem. To dobrze, oczywiście - kiedyś lubiłam perłowe lakiery, ale teraz - niezbyt. ;) Na paznokciach mam 3 warstwy. Lakier schnie dość szybko, ale ciężko nim pomalować - konsystencja jest super, ale pędzelek jest za krótki, a nakrętka za duża - zasłania pędzelek podczas malowania, trudno zobaczyć, co akurat się maluje ;) Podsumowując - plus za kolor (choć wolałabym jagódki ;)), plus za konsystencję, minus za komfort używania.

11 comments:

  1. Kolorek ładny ale rzeczywiście w buteleczce jest zdecydowanie ładniejszy. Zastanawiałam się nad kupnem tego lakieru ale skoro nie jest jagodowy i źle się nim maluje to się wstrzymam

    ReplyDelete
  2. Ej... popieram poprzedniczkę, to nie jagódka :(
    Orliś, masz zadanie bojowe- znaleźć jakiś lakier jagodowy! xD

    ReplyDelete
  3. Mam dwie kremowe jagódki, ale kolor typowo jagodowy, a nie to, co tutaj w buteleczce. Jeden już tu prezentowałam: http://lakieroholiczka.blogspot.com/2010/08/wibo-extreme-nails-39.html
    Jagodowy? :D

    ReplyDelete
  4. It's very pretty, but I do prefer the bottle color.

    ReplyDelete
  5. No w butelce lepszy, spróbuj na fiolecie lub czarnym :-) Ale fajny i tak :D

    ReplyDelete
  6. i'm unusual - I prefer color on nails, not in the bottle ;)

    ReplyDelete
  7. Też bardziej podoba mi się ten na paznokciach. Chyba go sobie sprawię jak będzie jakaś fajna promocja.

    ReplyDelete
  8. a mi w ogóle się nie podoba xD

    ReplyDelete
  9. Nie... ten, do którego podałaś mi linka, też nie jest jagódką!

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails