04 January 2011

Joko Find your Color - 135 Crazy Pink

 Yeah, that polish is really CRAZY, as its name says... It's neon pink, with a jelly consistency. I don't like jellies because of their appliaction - most of them aren't able to cover your nail completely. This one isn't able to do this too, but it's not so horrible - as you can see my nail tips are visible, but just a little. It's not a problem for me, even if I had to apply four coats - the fourth doesn't change anything, so three coats would be enough too. Application is comfortable and easy, because of wide flat brush - I love it! And what do you think about finish? It's sooo shiny and I have no top coat here! I love that effect, despite the colour isn't for me (but even I like crazy shades like that from time to time!). The two first photos are taken in the daylight (weee, I've found a sun today! Just a bit, but it's still the sun :D), the third - indoor, with a flash.
~~~~~~~~~~~~~~
Taaak, ten kolor jest naprawdę tak szalony, jak sugeruje nazwa... To neonowy intensywny róż o żelkowatej konsystencji. Nie przepadam za żelkami z powodu ich aplikacji - większość nie jest w stanie pokryć dokładnie całego paznokcia. Ten też nie jest, ale nie ma tu tragedii - jak widzicie moje końcówki paznokci są widoczne, ale tylko ciut. To nie jest dla mnie problem, chociaż musiałam dać cztery warstwy - czwarta nic nie zmieniła, więc trzy warstwy byłyby też wystarczające. Aplikacja jest wygodna i łatwa dzięki płaskiemu szerokiemu pędzelkowi - uwielbiam takie! A co powiecie o wykończeniu? Lśni tak pięknie, a nie mam nawet żadnego topa! Strasznie mi się ten efekt podoba, mimo, że kolor nie jest dla mnie (choć czasem nawet ja lubię takie neony na pazurkach ;)). Dwa pierwsze zdjęcia są robione w świetle dziennym (łiii, znalazłam dziś słońce! Tylko ciut, ale to nadal słońce :D), trzecia w pomieszczeniu i z flashem.

This product was sent to me for review.

6 comments:

  1. Wow, ale kolor :D W ogóle, masz bardzo ładne paznokcie :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję bardzo ;) Ostatnio musiałam je dość mocno skrócić, ale powoli odrastają ;)

    ReplyDelete
  3. Mam z tej samej serii fiolet i jest super, tylko jak dla mnie pędzelek jest zbyt duży.

    ReplyDelete
  4. Który fiolet? :)
    Ja właśnie te pędzelki uwielbiam, dwa ruchy i pazur pomalowany :D

    ReplyDelete
  5. New follower!!

    What a great pretty pink. You have gorgeous nails :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails