07 March 2011

Attitude - Dazzling Emerald

I got this polish for review from Nail Delights - as I've already written, it's the best nail-store I know :) And this is just another product what didn't disappoint me. It was first time, when I saw this brand - Attitude. It seems to be some professional stuff ;) It's a great shade, but I can't describe it - maybe it's khaki or olive? :D I've always had problems with naming greenish colours ;) Anyway, it contains silver glass-flecked effect. Application is OK - no problems like bubbling or streaking, it dries sooo fast! Its finish is a little bit matte, but not too much - I don't have any top coat on these photos and it looks pretty shiny ;) You can find and buy it >HERE< :)
~~~~~~~~~~~~~~
Dostałam ten lakier do recenzji od Nail Delights - jak już pisałam, jest to najlepszy pazurkowy sklep, jaki znam :) A oto kolejny produkt, który mnie nie zawiódł. Pierwszy raz widziałam tę markę - Attitude. Z tego, co się orientuję, jest przeznaczona dla profesjonalistów. ;) Kolor jest świetny, ale nie umiem go opisać - może khaki albo oliwka? Zawsze miałam problem z nazywaniem odcieni zieleni ;) W każdym razie, ten lakier zawiera srebrne drobinki glass-flecked. Aplikacja jest OK - żadnych problemów typu pęcherzyki czy smugi, schnie błyskawicznie! Wykończenie jest ciut matowe, ale nie za bardzo - nie mam na zdjęciach żadnego topa, a i tak wygląda to dość błyszcząco ;) Lakier ten możecie znaleźć i kupić >TU< :)

This product was sent to me for review.

10 comments:

  1. Fajny! Na zdjęciach wygląda jak zieleń z grafitem, ciekawe połączenie.

    ReplyDelete
  2. W sumie to też całkiem niezłe określenie dla tego koloru :) W każdym razie - jest ciekawy :D

    ReplyDelete
  3. Yeah I'd say olive it's very pretty though nice green

    ReplyDelete
  4. Mnie się kojarzy z jakimś frankenem, nie mam pojęcia czemu ^^

    ReplyDelete
  5. moim zdaniem jest obrzydliwy :x ciekawe jak na żywo

    ReplyDelete
  6. Przeszkoda, wiesz, mi zwykle też w ogóle się nie podobają takie "kupowate" kolory, jak ten czy BB Couture - Eva. Jednak ten coś musi w sobie mieć, choć nie umiem tego nazwać :D

    ReplyDelete
  7. @Orlica te kutfa, masz coś do Evki?:P Evka <3

    ReplyDelete
  8. Evka jest w kolorze świeżej kupy, nic więcej do niej nie mam xP

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails