23 June 2011

Essie - Better Together

 I have very mixed feelings about this polish. It comes from Essie's wedding collection and it's called Better Together. Its shade is really pretty and delicate, I like this version of pink, but, well, it's quite watery. The consistency is very thin. I have three coats on my nails and there's still visible nail line. I guess it must be a great polish for french manicure, then two coats would be enough, but as a regular polish - it's too sheer for me. Application is OK, anyway - there's no bubbles or streaks.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Mam mieszane uczucia co do tego lakieru. Pochodzi ze ślubnej kolekcji Essie i nazywa się Better Together ("razem lepiej"). Odcień jest naprawdę śliczny i delikatny, lubię takie wersje różu, ale cóż, jest dość wodnisty. Konsystencja jest bardzo rzadka. Mam na paznokciach trzy warstwy i nadal dość wyraźnie widać linię paznokcia. Sądzę, że lakier byłby świetny do francuskiego manicure'u, wtedy jedna albo dwie warstwy by wystarczyły, ale jest zbyt słabo kryjący jak na zwykły lakier wg mnie. Aplikacja jest w sumie OK - bez żadnych bąbelków czy smug.

13 comments:

  1. I agree. Too sheer. I don't do classic French manis enough to buy polishes like this.

    ReplyDelete
  2. Me neither. I like french mani only in some crazy colours, for example navy with blue tips ^^

    ReplyDelete
  3. ładny, delikatny. Ale solo raczej niiee. Do frencha byłby chyba idealny :).

    ReplyDelete
  4. bardzo ładny odcień i zgadzam się z koleżanką jedynie do frencha sprawdził by się świetnie :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny mleczny kolor :)

    ReplyDelete
  6. fajny kolor ale ja nie mam tyle cierpliwości aby nakładać wiele warstw...

    ReplyDelete
  7. Hmm, czy ja wiem, mlecznym bym go raczej nie nazwała, jest dość żelkowy, żeby osiągnąć taki efekt jak na zdjęciach trzeba trzech warstw i dużo machania pędzelkiem ;)

    ReplyDelete
  8. MADA, ja zawsze miałam, ale ostatnio coś szybko ją tracę - chyba się starzeję! ;)

    ReplyDelete
  9. Oooh I love that color ! and your nails are extremely pretty ! :)
    Xx. S

    ReplyDelete
  10. S., thanks! But they WERE pretty ;) Now they are extremely short and definitely not pretty ;)

    ReplyDelete
  11. Tam tam tam tam, tam tam tam, coś mi to jakoś na ślub nie pasuję, przynajmniej na mój. Nie chciałabym frencha, a raczej z takim kryciem ten lakier nie nadaję się do niczego innego.

    ReplyDelete
  12. zbyt delikatny jak na moje paznokietki bo mam na nich plamy i byje bylo widac

    ReplyDelete
  13. Zależy w sumie jakiego rodzaju masz te plamy?

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails