03 June 2011

My second Nail Art Wheel :)

After my first nail art wheel I just HAD TO create another one. And another. And another ;) Now I've got four ready wheels, but today I wanna show you No. 2 ;)
~~~~~~~~~~~~~~
Po moim pierwszym wzorniku MUSIAŁAM zrobić kolejny. I kolejny. I kolejny ;) Teraz mam już cztery gotowe, ale dziś chcę Wam pokazać nr 2 ;)


You can know some of these design, maybe I even copied yours ;) I have a full folder with pictures from other blogs - if I see something interesting, I save it in my "Inspirations" :) Of course part of these designs are my idea. Now, some close-up:
~~~~~~~~~~~~~~
Możecie znać niektóre z tych wzorków, może nawet skopiowałam Wasze ;) Mam pełen folder zdjęć z różnych blogów - kiedy znajduję coś ciekawego, zapisuję to w moich "Inspiracjach" :) Oczywiście część z tych wzorków jest moim pomysłem. No to czas na zbliżenie:


Which one do you like the most? And which one would you like to see on my real nails as a full manicure? :) BTW, if you want me to paint some exact design, just let me know ;)
~~~~~~~~~~~~~~
Który podoba Wam się najbardziej? I który chciałybyście zobaczyć na moich prawdziwych paznokciach jako pełen manicure? BTW, jeśli chcecie, żebym spróbowała namalować jakiś konkretny wzorek, dajcie mi tylko znać ;)

29 comments:

  1. mi najbardziej podobaja sie floral i zajączek :D

    ReplyDelete
  2. zwierzątka ładne i kokardka i białe kwiatki w ogóle w każdym wzorku jest coś co przykuwa uwagę :)

    ReplyDelete
  3. podoba mi się gorset :)
    co za kunszt :)

    ReplyDelete
  4. I looove the birds ! It would look cool as an accent nail :)
    Xx. S

    ReplyDelete
  5. a mnie się podoba trampek, bardzo oryginalne!

    ReplyDelete
  6. Trampek to chyba i mój faworyt, jak tylko mi pazurki podrosną, zrobię go na swoich ^^

    ReplyDelete
  7. The converse one is soooo cool!
    Hx

    ReplyDelete
  8. Wszystko mi się podoba. Jak ktoś ma paznokcie w kształcie migdała może zrobić trampek na odwrót. A to z srebrną gwiazdką coś przedstawia?

    ReplyDelete
  9. Okapji, nie, tylko french nie wyszedł tak jak chciałam i ratowałam go gwiazdką :P

    ReplyDelete
  10. My favorite is the one with the sparrows! :)

    ReplyDelete
  11. Love the blue one with the white flowers!

    ReplyDelete
  12. some really awesome designs on here! thanks for sharing! can't wait to see more!

    ReplyDelete
  13. WOW! All of these are so amazing

    ReplyDelete
  14. I love the sneaker! Too cute! And I definitely recognize some of Emerald Sparkled's designs. I think she is such an inspiration too!

    ReplyDelete
  15. Yes, here a cat is her idea and probably something more, but I don't remember ;)

    ReplyDelete
  16. Proooszę, zrób notkę jak zrobić ten gorsecik :)

    ReplyDelete
  17. OK, postaram się zrobić stepa, ale szybko to to nie będzie - wyjeżdżam w pon na tydzień, a potem mam nawał egzaminów. ;) Ale będę o tym pamiętać :)

    ReplyDelete
  18. Super wzorki! Mi najbardziej podobają się ptaszki, bardzo w moim guście:)
    Poza tym wszystkie są fajne, trampek niezły:D

    ReplyDelete
  19. Jaskółki niestety też bezczelnie zgapione z innego bloga, Nail Art Express, to moja inspiracja nr 1 ostatnimi czasy ;) Znajdziecie ją w moim blogrollu :)

    ReplyDelete
  20. I see that my sneaker is all the rage, I'm proud of myself, cause it's my own idea ^^

    ReplyDelete
  21. I always enjoy looking at your nail art wheels so much! They're all so unique and fun;D

    ReplyDelete
  22. jasne, że możesz :)

    ładne wzorki, kot najbardziej mi się podoba :P

    ReplyDelete
  23. Ciekawe wzorki zwłaszcza ptaszki, kot i gorset, kwiatki urocze :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. Uszak, kiciak i ptaszki- najładniejsze ;)

    ReplyDelete
  25. dzięki za oddany na mnie głos :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails