15 August 2011

Oriflame Very Me - Cherry


 Did you miss Oriflame polishes here? Unfortunetelly, I have only this one for now ;) It's from series called Very Me and this shade is Cherry. Well, actually I would call it Raspberry ;) It's jelly polish, opaque in two or three coats - I have three on my nails. Application is OK, I really like its brush :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Tęskniłyście za lakierami Oriflame tutaj? Niestety, teraz mam Wam do pokazania tylko jeden ;) Pochodzi z serii Very Me i nazywa się Cherry, choć ja właściwie nazwałabym go Raspberry ;) To żelkowaty lakier, kryje przy dwóch albo trzech warstwach - ja mam trzy na paznokciach. Aplikacja jest OK, podoba mi się ten wygodny pędzelek :)

14 comments:

  1. śliczny ;) jak ja uwielbiam takie malinowe kolorki :)

    ReplyDelete
  2. Ja cenię lakiery z tej serii za niezwykła trwałość - wytrzymują u mnie 5 dni bez odprysków itp :)

    ReplyDelete
  3. Śliczny kolorek :) Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  4. Śliczny kolor!
    Chyba się skuszę :D

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Vibrant!:]

    I've been following ya!

    Please follow my blog if you haven't yet and if you can my twitter too! (Viva_La_Breee)

    xoxo, Bree

    http://vivalabreee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. słodki kolorek :-)
    a jak z jego trwałością?

    ReplyDelete
  7. Śliczny kolor :D dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ninnette, 3 dni bez problemów, potem zmyłam ;)

    ReplyDelete
  9. Nie spodziewałam się cudów po tym lakierze, ale zaskoczył mnie baardzo pozytywnie!
    Świetne wykończenie i co za kolor! ;)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails