03 September 2011

Last of Summer (Nail Art)

Simple summery nail art for today ;) At first I painted my nails with ArtDeco Mini - 545, then I took a sponge and added a little bit of Kobo - 20 Crazy Pink. To better final look, I added some crystal pink tears :) I got them from Polish online store, AlphaNailStylist, you can find them HERE, they're really cheap :)
How do you like this design?
~~~~~~~~~~~~~~~~
Prosty letni mani na dziś ;) Najpierw pomalowałam paznokcie ArtDeco Mini - 545, potem wzięłam gąbeczkę i dodałam nieco Kobo - 20 Crazy Pink. Dla ulepszenia ostatecznego efektu, dodałam cyrkonie w kształcie "kocich oczek" - dostałam je od polskiego sklepu - AlphaNailStylist, możecie znaleźć je TU, są naprawdę tanie, bo za 40szt. płacimy tylko 1zł :) Warto dorzucić jakieś ozdoby tego typu do zamówienia.
A jak Wam się podoba ten wzorek?

19 comments:

  1. Ładne połączenie kolorów :). Podobają mi się te cyrkonie, ale sama bym sobie tak równo nie przykleiła :)

    ReplyDelete
  2. pozytywne paznokcie :) aż się człowiek uśmiecha :)

    ReplyDelete
  3. na koniec lata w sam raz. Bardzo ładne!

    ReplyDelete
  4. bardzo ciekawy wzorek - ładnie się prezentuje z tymi cyrkoniami - tak jak mówisz warto dorzucić do koszyka ozdoby przy okazji zamawiania szczególnie za tak niską cenę :)

    ReplyDelete
  5. Omg, so beautiful and perfect!! I'm in love with this design :)
    btw, I come to invite you and your followers to submit my 1st giveway, you can win the NAKED palete of Urban Decay x)
    best wishes!

    http://bipolarmirror.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kojarzą mi się z lawą :) lUbię takie połączenie kolorów.

    ReplyDelete
  7. moje skojarzenie z Twoim wzorem to apetyczna, wymalowana słońcem skórka nektarynki. To żółta, tam zarumieniona, a przejścia miedzy barwami wyglądają bardzo podobnie, jak na Twoich paznokciach.:)

    ReplyDelete
  8. supcio...słoneczne kolory ...przypominają mi zachód słońca...albo pomarańczkę :)

    ReplyDelete
  9. Śliczny. :) Taki bardzo optymistyczny. :)

    ReplyDelete
  10. this is gorgeous i love the colours!

    ReplyDelete
  11. The little rhinestones are awesome!

    ReplyDelete
  12. hermosoooooo
    yaminiunhas-yami.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. spróbowałam, na brązowym żółtym i moje wyszły jakby "spryskane spray'em" ;) jesteś świetną inspiracją, prosiłabym więcej takich sztuczek prostych i banalnych do wykonania a z tak zaskakującym efektem ;)

    ReplyDelete
  14. Lovely mani!! fitting farewell to summer

    ReplyDelete
  15. śliczne i takie letnie jeszcze

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawy pomysł i ładne połączenie kolorków :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails