21 September 2011

Sensique French Manicure - 6 new polishes

Today I want to present new stuff on Sensique's offer - they've just released six new polishes for french manicure. Sensique is a brand available only in Poland - cheap and pretty good :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziś chcę Wam pokazać nowe cacka do znalezienia w ofercie Sensique - sześć nowych lakierów do frecza. Jak zapewne wiecie, Sensique to marka dostępna jedynie w drogeriach Natura - tania i całkiem niezła jakościowo ;)
At first - classic french mani what I've done with using one of these new polishes. This one was number 130. I've painted the white tips with Oriflame's Nail White Tip and heart shaped rhinestones are from AlphaNailStylist. To be honest, it's probably the first classic french manicure I've ever done ;) How do you like it? :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Po pierwsze - klasyczny francuski mani, który zrobiłam używając jednego z tych nowych lakierów. Był to numerek 130. Końcówki paznokci pomalowałam lakierem Oriflame Nail White Tip, a serduszka pochodzą z polskiego sklepu AlphaNailStylist - kupicie tam wiele takich błyskotek za grosze :) Szczerze mówiąc, to chyba pierwszy klasyczny manicure jaki kiedykolwiek popełniłam ;) Jak Wam się podoba? :)
   
And here you have all new polishes. All of them aren't to much opaque, but that's fine, for me french manicure polish is just for smoothing and glossing natural nail file's colour. I don't demand the full covering of them. Below you can see the swatch picture of 131-135 numbers. I used two coats of each.
~~~~~~~~~~~~~~~~
A tu macie wszystkie z tych nowych lakierów. Wszystkie nie są zbyt kryjące, ale to nie problem - wg mnie lakiery do francuskiego manicure'u mają służyć tylko wygładzeniu i nabłyszczeniu naturalnej płytki paznokcia, by nadać jej zdrowy kolor i wygląd w ogóle. Nie wymagam od nich pełnego krycia. Poniżej możecie zobaczyć swatch lakierów od 131 do 135
   They cost 5,99zł - it's about 2$. Which one would you choose? :)
~~~~~~~~~~~~
Kosztują one 5,99zł. Który z nich byście wybrały? :) A może już któryś macie?

20 comments:

  1. 134 i 135 najbardziej mnie przekonują :)

    ReplyDelete
  2. How gorgeous is this?! Very pretty.
    I would prefer 132 or 134 and maybe 135.

    ReplyDelete
  3. I prefer 130 or 131. I like u'r decision to add so sweet hearts ;)

    ReplyDelete
  4. pretty :) The little hearts look so cute :)

    ReplyDelete
  5. podobaja mi się 132 i 133 :) ale w zasadzie są mi nie potrzebne, rzadko robię francuski ;P a jak już to częściej kolorowy ;)

    ReplyDelete
  6. nie mam żadnego; 134 najładniejszy :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny french :) Najbardziej podoba mi się odcień 134, może kiedyś kupię jak będę potrzebowała lakieru do frencha ;)

    ReplyDelete
  8. Najbardziej podoba mi się 135, na szczęście nie jest on zagrożeniem dla mojego portfela bo nie lubię tego typu manicure'u na moich paznokciach ;)

    ReplyDelete
  9. 134:)
    piękny serduszkowy frencz!

    ReplyDelete
  10. 135 wpadł mi w oko, chociaż one wszystkie dosyć podobne. Te serca urocze :)

    ReplyDelete
  11. cudne pazurki ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. I didn't know oriflame had nail polish! I used to use their skin care line! Where do you get it?

    ReplyDelete
  13. ojejej! Piękny mani, taki klasyczny, elegancki, a te serduszka dodają uroku

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładny french, mi najbardziej podoba się beżowy 135.

    ReplyDelete
  15. Bardzo, bardzo ładnie wyszedł ten mani :)

    ReplyDelete
  16. Love the red rhinestones on your french!

    ReplyDelete
  17. Właśnie szukam gdzie kupić za granicą, najlepszy lakier do frencha jaki miałam (mam 134)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails