11 October 2011

Barbra Colour Alike - 461 Krówka


 Another one from Barbra's fall collection. Its name means just toffee in Polish :) Well, it fits, but I still think this name is pretty banal ;) A shade of this polish is a light yellowish beige. It's opaque in two coats and it doesn't make any troubles with application :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kolejny lakier z jesiennej kolekcji Barbry. Jego nazwa to Krówka - owszem, pasuje, ale i tak niezbyt mi się podoba - wydaje mi się taka banalna. ;) Kolor tego lakieru to jasny żółtawy beż. Kryje przy dwóch warstwach i nie sprawia żadnych problemów przy aplikacji :)

7 comments:

  1. Ja się z Krówką też nie polubiłam.. Jakoś źle wyglądał na moich dłoniach..

    ReplyDelete
  2. ładny ten kolorek, ale jakoś go nie widzę na moich pazurkach ;)

    ReplyDelete
  3. Oj... Nazwa świetna, ale kolor na paznokciach już nie. Kojarzy mi się z paznokciami zżółkniętymi od nikotyny... Ten sobie zdecydowanie podaruję.

    ReplyDelete
  4. A mi się podoba i nazwa i kolor :)

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails