07 November 2011

I'm home!

Hi, girls!
I'm finally home - and I'm so fed up with hospital... 
I was there for 8 days, because they find a spontaneous pneumothorax in my lung. I had to lay on one side all the time or on back, but with 2kilos weight on my ribs. I was getting some painkillers by a drip all the time. Now I'm home and I still have to stay in bed and lay on one side for a week. 
So I don't think I'll be able to post regularly now ;)
Thank you for all your greatings, it helped me to survive this week :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej wszystkim!
Wreszcie jestem w domu - mam strrrasznie dość szpitala...
Leżałam tam przez 8 dni, ponieważ wykryto u mnie samoistnie powstałą odmę płucną. Dzień dłużej i zapadłoby mi się całe płuco... Musiałam leżeć na jednym boku przez cały ten czas, albo ewentualnie na plecach, ale wtedy z dwukilowym ciężarkiem na żebrach. Ciągle byłam na przeciwbólowych kroplówkach. Teraz wypisano mnie do domu, ale muszę przez tydzień zostać w łóżku, też na boku albo z ciężarkiem...
Obawiam się więc, że w tym tygodniu jeszcze nie będę w stanie pisać tu regularnie ;)
Dziękuję Wam bardzo za wszystkie życzenia zdrowia, na pewno pomogły mi przeżyć ten szpital :)

36 comments:

  1. OOOOH-I've had 4 of those-and you bet they are PAINFUL!!!! Hope you feel better soon!!!

    ReplyDelete
  2. dobrze, że już jesteś w domku ...
    odpoczywaj ...blog nie ucieknie :)

    zdrówka!!!!

    ReplyDelete
  3. Trzymaj sie Orlica i wracaj szybko do zdrowia!!!

    ReplyDelete
  4. Welcome home again!
    I hope you recover soon and that you feel better soon. Take all the time you need and I can't wait till you blog again :)

    ReplyDelete
  5. Oh my I am so sorry! I hope you get well soon. Rest up and I wish you a speedy recovery.

    ReplyDelete
  6. Zdrowiej nam Orliczko, blogiem sie nie martw, my tu czekamy na Ciebie! Pozdrowienia od "odwykowiczek".

    ReplyDelete
  7. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    ReplyDelete
  8. At least your at home now... Get better soon!

    ReplyDelete
  9. Jak dobrze że już jesteś w domu! Trzymaj się cieplutko i zdrowiej szybko, pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  10. Sending you good vibes from Montreal, Quebec. Take advantage of the resting, you will get better soom. Big hugs!

    ReplyDelete
  11. ohh!! pls take care!! wish u a speedy recovery!

    ReplyDelete
  12. Najważniejsze, że do domu wróciłaś :) Kuruj się :]

    ReplyDelete
  13. Zdrowia!
    A jak Ci się nudzi to zawsze możesz pomalować ciężarek ;)

    ReplyDelete
  14. ojej, biedna, też przez to przechodziłam kilka lat temu, spędziłam miesiąc w szpitalu :(

    trzymaj się dzielnie! dużo zdrowia :*

    ReplyDelete
  15. I got friends that suffer this before, I'm happy that you're fine and I wish you the best, get well so soon! Warm Regards

    ReplyDelete
  16. 3maj sie kochana,mam nadzieje,ze wszystko bedzie dobrze i szybko wrocisz do formy!!! :*

    ReplyDelete
  17. Straszne rzeczy. Dzielna jesteś! Zdrowiej szybko i bezproblemowo.

    ReplyDelete
  18. Oh no!! You're in my thoughts hon! Feel better!! *HUGZ*

    ReplyDelete
  19. I love your blog. Hope you get better soon. I was hospitalized a couple months ago for 34 days. It can be quite a drag, i sympathize. Glad they sprung you!

    ReplyDelete
  20. I'm glad you're back at home! Also hoping you have a speedy recovery! I was also hospitalized for a week after being in a car accident earlier this year. It's no fun.

    ReplyDelete
  21. Kochana Nasza Najdroższa :(
    NIC nie pisz tu na blogu, ZDROWIE JEST NAJWAŻNIEJSZE!

    ReplyDelete
  22. Cieszę się że już Ci lepiej :*

    ReplyDelete
  23. I'm glad to hear news from you...get well soon! <3

    ReplyDelete

Thanks for all your comments - you make my day! :)
Please, if you like this post or don't, if you have some advice or different opinion, just let me know in a comment :)

Related Posts with Thumbnails